شهرآشوب | یادداشت‌های سینا طاهری

یادداشت‌های یک انسان معمولی

شهرآشوب | یادداشت‌های سینا طاهری

یادداشت‌های یک انسان معمولی

درباره بلاگ
شهرآشوب | یادداشت‌های سینا طاهری

من، سینا طاهری، یک انسان معمولی، در این وبلاگ یادداشت‌ها و روزمره‌نویسی‌های خود را با شما به اشتراک می‌گذارم.

۱۶ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۴۵

SSN vs SharifClub

SSn vs SharifClub

باسمه تعالی


SSN vs Sharif Club


خیلی وقت پیش مطلبی را درباره باشگاه شریف و کانال تلگرامی آن نوشته بودم. اینجا را بخوانید.

انتقاداتی که ما به عنوان جمعی از فعالین دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف به این کانال داشتیم، باعث شد که اقدام به تاسیس کانال جدیدی به نام SSN که مخفف Sharif Students News نماییم.
اما به قول آقای احتسابی (موسس کانال شریف کلاب): نه هر که آینه سازد، سکندری داند!!!

من باید اعتراف کنم که در واقع تاسیس کانال جدید با ساختاری که الان وجود دارد، نمی‌تواند مانند شریف کلاب موفق شود. تجربه به من ثابت کرده که هر ساختار دانشجویی که به آفت بروکراسی بیش از حد دچار شود، در عملکرد خود دچار ضعف خواهد شد. برای مثال انجمن اسلامی دانشگاه و یا انجمن علمی دانشکده صنایع.

اساسنامه کانال SSN که در حقیقت از ترس رفتارهای سلیقه‌ای Sharif Club نوشته شد، اساسنامه‌ای سخت و بدقلق است که هیچ جای خلاقیت باقی نمی‌گذارد.
در مدتی که خودم مدیریت کانال را بر عهده داشتم ( و هنوز هم دارم )، سعی کردم که کمی روش کار را عوض کنم ولی متاسفانه با توجه به اینکه دلسوزی و پیگیری خاصی از طرف ادمین‌ها و هیئت‌موسس برای کانال وجود ندارد و در اصل به این دلیل که سایر دانشجویان با ما درباره اینکه نیاز به  کانالی جدید مانند
SSN وجود دارد، هم‌عقیده نیستند، نتوانستم موفق شوم.

به هر حال امیدوارم که در آینده این احساس نیاز بوجود بیاید و کانال SSN رونق بگیرد...

راستی می‌دانستید که موسس کانال هم نمی‌تواند همه ممبرهای کانال را مشاهده کند؟ :/

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی